Siekdami užtikrinti efektyvesnį interneto svetainės veikimą, naudojame slapukus. Tęsdami naršymą interneto svetainėje sutinkate, kad Jūsų kompiuteryje būtų įrašomi slapukai.

Sukurtas naujas Vilniaus ženklas

Vilniaus miesto savivaldybė, siekdama populiarinti Lietuvos sostinę užsienyje, sukūrė naują Vilniaus prekės ženklą, kuris pirmiausiai bus pristatytas gegužę vyksiančioje „Eurovizijoje“. Vilnietė Vilija Matačiūnaitė ir jos komanda Kopenhagoje vyksiančio konkurso metu dėvės specialiai Vilniaus atributika papuoštus marškinėlius, naujasis prekės ženklas taip pat bus ant vėliavų, informacinės medžiagos.

Pagrindinė naujosios komunikacijos strategijos žinia – netikėta miesto patirtis, Vilnius LOGIK. Vilnius planuoja komunikuoti išskirtinių, netikėtų savybių dermę, būdingą tik Lietuvos sostinei: pavyzdžiui, Užupis, menas gatvėse (Literatų gatvė ar kavinė ant stogo Užupyje), „Fluxus“ judėjimas ar miestas parke, kuriame viena greičiausių interneto prieigų.

„Naujasis Vilniaus ženklas tuo pačiu yra ir modernus, ir istorinis – Gedimino pilies bokšto kontūras. Tai gerai žinomas sostinės įkūrimo simbolis, geriausiai matomas statinys. Džiaugiuosi, kad visa Europa netrukus pamatys ar dar kartą prisimins, kaip atrodo Vilnius“, – sakė Vilniaus meras Artūras Zuokas.

Vilniaus miesto įvaizdžio tobulinimo studiją parengė reklamos agentūros „Lukrecija BBDO“ suburta ekspertų komanda, tarp jų – žinomas vietovių ženklodaros ekspertas Jeremy Hildreth, konsultavęs daugiau nei 20 miestų ir valstybių visame pasaulyje (tarp jų – Londonas ar Rio de Žaneiras), taip pat tarptautinis ekspertas kultūros ir kino turizmo klausimais Thierry Baujard.

Atsisiųsti: Vilniaus miesto prekės ženklas. Grafinio identiteto vadovas

2014 04 23