Siekdami užtikrinti efektyvesnį interneto svetainės veikimą, naudojame slapukus. Tęsdami naršymą interneto svetainėje sutinkate, kad Jūsų kompiuteryje būtų įrašomi slapukai.

Campanile keičia prekės ženklą

Netoli oro uosto esantis ekonominės klasės viešbutis „Campanile“ keičia prekės ženklą ir jau nuo liepos mėn. vadinsis „Ibis Styles Vilnius”. Didžiausio Lenkijos ir Vidurio Europos viešbučių tinklo „Orbis Hotel Group“ steigiamas viešbutis – pirmasis šio prekės ženklo viešbutis Baltijos regione. Jis taps tarptautinio viešbučių tinklo „Accor Global Sales And Distributions System“ dalimi. Kaune jau trejetą metų veikia šio tinklo viešbutis „ibis“.

Nors viešbučio klasė išlieka ekonominė ir nei savinininkai, nei viešbučio vadovai nesikeičia, su nauju prekės ženklu įdiegiami naujo tinklo aptarnavimo standartai.

„Prisijungdami prie „Accor“ ir „Orbis“ grupių pereiname į naują aptarnavimo lygį – pasiūlysime išskirtinės koncepcijos, stilingą viešbutį už patrauklią kainą“, – pranešime spaudai teigia Inga Grajauskienė, UAB „Kreta“ generalinė direktorė.

Viešbutyje įrengti 92 kambariai, restoranas, trys konferencijų salės. Miesto centras nuo viešbučio pasiekiamas per 5 minutes, o iki oro uosto tik 5 km.

„The Orbis Hotel Group“ yra didžiausias viešbučių tinklas Lenkijoje ir Vidurio Europoje, valdantis daugiau nei 100 viešbučių ir yra vienintelė „Accor“ prekės ženklų valdytoja 16-oje šalių. Įvairiose šalyse viešbučiai veikia kaip „Sofitel“, „Pullman“, „MGallery“, „Novotel“, „Mercure“, „ibis“, „ibis Styles“ ar „ibis budget“ viešbučiai. Visame pasaulyje atpažįstami prekės ženklai teikia paslaugas visose kategorijose, pradedant biudžetinės klasės 1 žvaigždutės viešbučiais iki prabangių 5 žvaigždučių viešbučių.

2015 06 18