Siekdami užtikrinti efektyvesnį interneto svetainės veikimą, naudojame slapukus. Tęsdami naršymą interneto svetainėje sutinkate, kad Jūsų kompiuteryje būtų įrašomi slapukai.

Lietuvos turizmo sektorius ruošiasi pritraukti naujų renginių

IMG_0218Iki didžiausios Baltijos regiono konferencijų turizmo parodos – kontaktų mugės „CONVENE 2016” likus mažiau nei mėnesiui, Lietuvos verslininkai atsakingai ruošiasi susitikimams su potencialiais klientais. „CONVENE“ organizatoriai renginyje dalyvausiančias įmones pakvietė į išankstinius mokymus, kurių tikslas – padėti sėkmingai parduoti savo paslaugas taip į Lietuvą pritraukiant daugiau tarptautinių renginių. Viešbutyje „Comfort Hotel LT“ vykusį seminarą vedė Didžiosios Britanijos įmonės „Kennedy Integrated Solutions“ ekspertas Paul Kennedy.

P. Kennedy atkreipė dėmesį į didelę konkurenciją, su kuria Lietuva susiduria pasaulinėje renginių rinkoje. „Į Lietuvą pirmą kartą atvykau prieš penkerius metus. Nuo to laiko šalies konferencijų turizmo infrastruktūra tapo konkurencingesnė – atidaryta naujų viešbučių, plečiami kongresų centrai, ypač sostinėje. Tačiau investicijos į renginių infrastruktūrą auga visame pasaulyje, štai vien Europoje yra daugiau nei 5000 miestų ir daugumą jų šioje srityje konkuruoja su Vilniumi. Todėl norėdami išlikti patrauklūs, turime ne tik rūpintis naujomis erdvėmis bei paslaugų kokybe, bet ir nuolat investuoti į efektyvesnius pardavimus,“ – teigia svečias.

Mokymų dalyviai turėjo progą išgirsti P. Kennedy patarimus, kaip efektyviai pasiruošti dalyvavimui parodoje, kaip elgtis su potencialiais klientais jos metu ir ką daryti po renginio, kad užmegzti kontaktai atneštų realios naudos. Ekspertas taip pat pristatė naujausias tarptautinių renginių rinkos tendencijas bei apžvelgė galimus į „CONVENE“ atvykstančių klientų lūkesčius.

Vilniaus turizmo informacijos centro ir konferencijų biuro direktorės Jolantos Beniulienės teigimu, Lietuvos įmonės, dalyvaujančios tarptautinėse parodose ir kontaktų mugėse, itin atsakingai žiūri į pasiruošimą šiems renginiams. „Dalyvavimas parodose daugeliui verslininkų yra nemaža investicija, todėl norime, kad ji išties atsipirktų. Mūsų, „CONVENE“ organizatorių, užduotis – padėti verslui geriau perprasti potencialių klientų poreikius, kad būtų sudaryta kuo daugiau sandorių. Juk kiekvienas naujas renginys – nauda visam miestui,“ – teigia J. Beniulienė.

Paroda – kontaktų mugė „CONVENE“ įvyks 2016 m. vasario 10-11 d. Lietuvos parodų ir kongresų centre „LITEXPO“. Organizatoriai laukia daugiau nei 165 renginių organizavimu regione besidominčių užsienio klientų ir tikisi surengti apie 3750 dalykinių susitikimų. Savo paslaugas klientams pristatys daugiau nei 80 kompanijų iš Lietuvos, Latvijos, Estijos, Lenkijos, Švedijos, Danijos, Suomijos ir Rusijos.

„CONVENE“ organizuoja VšĮ Vilniaus turizmo informacijos centras ir konferencijų biuras. Pagrindiniai projekto partneriai: Vilniaus miesto savivaldybė bei LR ūkio ministerija. Organizaciniai partneriai: „LITEXPO“, „Baltic Travel Group“, „West Express“, „Holiday Inn Vilnius“, „Kempinski Hotel Cathedral Square“, „Radisson Blu Hotel Lietuva“, „Radisson Blu Royal Astorija Hotel“, „Artis Centrum Hotels“, „Novotel Vilnius Centre“, „Comfort Hotel LT“, „Art Hotel Moon Garden“. Dalyviai, lankytojai ir spaudos atstovai į renginį gali registruotis internetu www.convene.lt

Daugiau informacijos:

Jolanta Beniulienė
Vilniaus turizmo informacijos centro ir konferencijų biuro direktorė
+370 618 81598, jolanta.beniuliene@vilnius.lt

2016 01 27