Siekdami užtikrinti efektyvesnį interneto svetainės veikimą, naudojame slapukus. Tęsdami naršymą interneto svetainėje sutinkate, kad Jūsų kompiuteryje būtų įrašomi slapukai.

Vilniaus turizmo specialistai intensyviai ruošiasi turizmo sezonui

OslasSausis – pats įkarštis pristatant Vilniaus miestą užsienio turistams. Vien per šį mėnesį Vilniaus turizmo informacijos centro specialistai Vilnių potencialiems lankytojams pristato trijose tarptautinėse parodose: „Matka Nordic Travel Show“ Helsinkyje, Suomijoje, „Reiseliv 2017“ Osle, Norvegijoje ir „Holiday World Show Dublin 2017“ Dubline, Airijoje.

Išskirtinis dėmesys skiriamas Skandinavijos šalims ne tik dėl itin padidėjusio pačių suomių, švedų, norvegų ir danų susidomėjimo Vilniumi, bet ir todėl, kad Skandinavijos rinka šiais metais pasirinkta prioritetine atvykstamojo turizmo skatinimo rinka.

Parodų metu pristatomas pats Vilnius, jo istorija, infrastruktūra, kultūra, menas, renginiai. Pristatomos Vilniaus turizmo informacijos organizuojamos grupinės ir individualios ekskursijos po miestą, siūlomos sveikatingumo, aktyvaus laisvalaikio paslaugos, informuojama apie miesto muziejus, lankytinas vietas, žymius žmones, kultūrinį identitetą. Padedama konkrečiais atsakymais į klausimus kur apsistoti, kur valgyti, kaip atvykti į senamiestį iš oro uosto ir pan. Visą informaciją specialistai gali pateikti 5 kalbomis. Atsiradus poreikiui, specialistai turi parengę reklaminės medžiagos apie Vilnių, kuri pateikiama papildomai dar 11 kalbų.

Vidutiniškai vienos parodos metu informacijos specialistai turi galimybę Vilnių pristatyti nuo 13 000 iki 74 000 lankytojų (2016 metų duomenimis Helsinkio turizmo parodoje buvo 74 000 lankytojų, Oslo parodoje – 40 000 lankytojų, Dublino parodoje – beveik 43 000 lankytojai).

Besidominčius Vilniumi parodų lankytojus būtų galima suskirstyti į dvi grupes. Pirmoji grupė – žmonės, kurie nieko nežino apie Vilnių bei Lietuvą. Būtent su šiais potencialiais Vilniaus svečiais dirbama intensyviausiai ir prireikia daugiausiai pastangų pristatant miestą, didinant jo žinomumą, vardinant privalumus. Antroji grupė – apie Vilnių jau žinantys užsieniečiai, čia jau lankęsi ar planuojantys artimiausiu metu apsilankyti Lietuvos sostinėje, paprastai užduoda labai konkrečius klausimus apie juos dominančias temas: teminiai savaitgalio turai, apsipirkimo turai, istorijos, kultūros, architektūros turai, kultūrinė programa, gastroturizmas.

Per 2017 metus Vilniaus turizmo informacijos centras ir „Go Vilnius“ agentūra planuoja apsilankyti apie 30 įvairių renginių, kuriuose turistams, potencialiems investuotojams ir talentams pristatys sostinę.

Daugiau informacijos:
Justina Žuklytė
Viešųjų ryšių projektų vadovė
Go Vilnius | Oficiali Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra
Vilniaus g. 22, LT-01402 Vilnius
+370 617 45202
justina.zuklyte@vilnius.lt

2017 01 16