Siekdami užtikrinti efektyvesnį interneto svetainės veikimą, naudojame slapukus. Tęsdami naršymą interneto svetainėje sutinkate, kad Jūsų kompiuteryje būtų įrašomi slapukai.

„Booking.com“ darbuotojai papildė Vilniaus turizmo savanorių gretas

ADI_8016Šią savaitę Vilniaus turizmo savanorių programai savo laiką skyrė vienos pirmaujančių pasaulyje kelionių organizavimo platformų „Booking.com“ darbuotojai. Vieną darbo dieną biure jie iškeitė į savanorišką pagalbą su sostinę turistinio sezono įkarštyje lankančiais turistais.

Dalyvauti Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ koordinuojamo Vilniaus turizmo savanorių projekto veikloje panoro 14 žmonių, dirbančių šį pavasarį Vilniuje įsikūrusiame „Booking.com“ klientų aptarnavimo centre. Prie iniciatyvos prisijungė ne tik vietiniai darbuotojai, bet ir jų kolegos iš užsienio. Šis projektas – pirmoji socialinės atsakomybės „Booking Cares“ iniciatyva Lietuvoje. „Booking Cares“ – tai savanorystės programa, kurios pagalba „Booking.com“ skatina savo darbuotojus savanoriškai skirti laiką ir žinias vietos organizacijoms, tokiu būdu siekiant prisidėti prie kelionių krypčių puoselėjimo visame pasaulyje.

„Booking.com“ misija yra suteikti žmonėms galimybę pažinti pasaulį padedant keliautojams mėgautis daugiau nei 140 tūkstančių unikalių kelionių krypčių visuose pasaulio kampeliuose. Todėl su mūsų savanorystės programa „Booking Cares“ nuolat siekiame prasmingai prisidėti prie vietos bendruomenių veiklos ir puoselėti mūsų mylimas kelionių kryptis, kad ateities kartos galėtų atrasti ir patirti jas dar daug metų. Darbas su Vilniaus turizmo savanorių komanda ne tik padeda mūsų darbuotojams geriau susipažinti su nuostabiu miestu, kuriame jie dirba ir gyvena, bet taip pat prisideda prie dar svetingesnės atmosferos kūrimo visiems, kas lankosi Lietuvos sostinėje,“ – sakė „Booking.com“ klientų aptarnavimo centro Vilniuje vadovas Salvatore Simbula.

„Booking.com“ savanorių komanda išklausė „Go Vilnius“ organizuojamų apmokymų, kurių metu gavo praktinių žinių apie Vilniaus lankytinas vietas, susisiekimą, pasirengė atsakyti į kitus dažnai turistams iškylančius klausimus. Grupelėmis pasiskirstę savanoriai budėjo labiausiai turistų pamėgtose Vilniaus vietose – Katedros ir Rotušės aikštėse, Gedimino prospekte, Vokiečių, Maironio ir Aušros vartų gatvėse. Miesto svečiams savanoriai rekomendavo lankytinas vietas, patarė, kaip pasiekti reikalingas vietas ir atsakė į kitus klausimus.

„Vertiname partnerystę su „Booking.com“ – vienu didžiausiu pasaulio žaidėju kelionių organizavimo srityje. Su šia organizacija Vilniuje randame sąlyčio taškų ne vienoje srityje. Pavasarį, kai „Booking.com“ Vilniuje atidarė savo biurą ir įkūrė šimtus naujų darbo vietų, „Go Vilnius“ surengė praktinį seminarą naujai į Vilnių atvykusiems darbuotojams iš užsienio, kurio metu supažindino su mūsų miestu, konsultavo įvairiais su persikėlimu susijusiais klausimais. Praėjus vos keliems mėnesiams „Booking.com“ darbuotojai jau patys prisideda prie miesto bendruomenės pastangų puoselėti Vilnių kaip atviresnę, patrauklesnę, svetingesnę turistinę kryptį,“ – sakė „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė. Pasak jos, ir ateityje ketinama bendradarbiauti su privačiomis įmonėmis, norinčiomis prisidėti prie miesto iniciatyvų.

2018 08 31