Siekdami užtikrinti efektyvesnį interneto svetainės veikimą, naudojame slapukus. Tęsdami naršymą interneto svetainėje sutinkate, kad Jūsų kompiuteryje būtų įrašomi slapukai.

Arklinio tramvajaus bėgių liekanos

Malūnų g.

Arklinio tramvajaus bėgių liekanos

Arklinis tramvajus (taip pat vadinamas „konkė“) veikė Vilniuje 1893-1925 metais. Išlikusius bėgius galima pamatyti Neries ir Vilnelės pakraščiuose, kur jie buvo panaudoti aptvarams įrengti.
Pirmoji „konkės“ linija „Žaliasis tiltas – Geležinkelio stotis“ baigta tiesti ir iškilmingai atidaryta 1893 m. birželio 3 d. Tais pačiais metais pradėjo veikti linijos „Užupio tiltas – Lukiškių aikštė“ ir „Katedros aikštė – Antakalnis“.
Pirmasis pasaulinis karas nutraukė arklinio tramvajaus veiklą. Po karo tramvajų atgaivinti ėmėsi vilnietis inžinierius Liudvikas Pigutkovskis. Jis keliuose vagonuose įrengė vidaus degimo variklius. Patobulintas tramvajus, inžinieriaus garbei buvo pavadintas „pigutka“. Tačiau seni varikliai nuolat gedo, vagonai susidėvėjo ir pagaliau „pigutka“ buvo nukonkuruota autobusų.
Istorinis Vilniaus tramvajus nustojo veikti 1925 m. Bėgiai buvo išardyti ir panaudoti Neries ir Vilnelės pakrančių aptvarams įrengti.